Hannazz

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna Rosenqvist - 12 maj 2010 06:35

Godmorgon<33

Idag är det sista skoldagen den här veckan... JIPPI!!! xD Idag händer inte så mkt specielt utan det är bara en helt vanlig tråkig Onsdag. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men på lördag ska jag, Lollo och Emma åka till farsta och kolla på skolavslutningskläningar. Kuligt! Men nu måste jag gå...

Min outfit:

  

grå jeanstaits- JC

Vit kofta, Svart lina- H&M

Kyssar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 11 maj 2010 16:29

Hej hej alla glada läsare!

Nu kan jag komma med goda nyheter! Jag kan lägga upp bilder igen! Haha lol...

Igår var jag och Emma och kolla på den där fotbollsmatchen här vid tyresövallen. Det gick inte så bra för tyresö men men... Det var iskallt så är typ förskyld nu igen... Idag åkte klassen till medeltidsmuseet. Det var ass tråkigt men kanske lite bätre än skolan:D Men här kommer en bildbomb från dom senaste härliga dagarna...

DRIV!!!!

  Hihi innan matchen... Emma skrev Tyresö åt fel håll så var tvungen att göra om och då skrev vi bara tff  

Så blir det om man kominerar sött och hämskt fult

  HIHI hade ett hjärta på kinden <33   Emma med ett öga och min tviling och jag  

Emma har tydligen också en tviling...

  Love U Emma<33

Driv!     HIHI kolla min mun liksom   hihihi

Sötaste katten<33

   

HIHI jag på tunnelbanan

 Emma på tunnelbanan

   

Var tvungen att täcka iför!

 

Lollo<33

  BVFA   Flum kompisarna

MItt fula nyle...

HIHI alltså Emma du är bara för mkt!


hehe... Det kanske blev litte många då men jajaj. Man är ju redan tillräkligt konstig!  

Kyssar/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 10 maj 2010 06:55

Hej hej!

Sry att jag inte skrivit på ett tag nu igen men det är inte så himla roligt att blogga om man inte kan lägga upp några bilder:( Men ska ta hjälp av Jonas (dataprofs) Ikväll så kanske kan lägga upp några då.... I går var jag iaf och kollade på Farsan med pappa och Sandra och i lördags var jag med Emma. Vi hade ju tänkt åka till grönan först men det blev inställt ;) (det regna) Idag ska jag och Emma typ åka och kolla på någon match i tyresö vallen eller något. Vet inte så mkt om det just nu men ska fråga Emma....

Kyssar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 7 maj 2010 23:40

Eftersom jag inte kunnat blogga med bilder på ett tag nu kommer några bilder

 

Söaste<33

  

  

Emma och jag:D

och en video

Alltså vi DRIVER!!!!

Nu ä jag hoss pappa så jag kan lägga upp bilder men kan fortfarande inte det hemma hos mamma men hoppas det går att ficksa åpå något sätt <33

pussi/Hanna


Av Hanna Rosenqvist - 7 maj 2010 09:16

Hej hej!

Nu sitter jag bredvid Emma här i skolans biblotek och bloggar lite. Ledsen att jag inte blogga igår men jag orka inte. Igår var det någon jäkel som tog min sko så jag var tvungen att åka hem och hämta nya skor och sen sjusa Emma mig på min cykel til bussen. Igår fick vi också prau vid OKQ8 här i tyresö till den 24-25 maj. Idag är det vell fredags mys med familjen igen då. Har inte varit med någon kompis på åratal men men...

Jag kan jju inte lägga upp några bilder nu för tiden för att jag har något jävla virus på min dator men måste ficksa det på något sätt

kysar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 5 maj 2010 19:52

Hej hej!

Jag är ledsen att jag inte kan lägga upp bilder men det är typ något fel:( Men Jag och Emma cykla iaf till och från skolan idag och imorgon ska vi typ till centrum och ficksa prau eller något:D

Vi har en blogg som heter http://rakstabrudarna.bloggplatsen.se KOlla gärna in där också

Kyssar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 5 maj 2010 07:08

Ledsen att jag inte kan lägga upp några bilder just nu men det är något fel på min dator men iaf.... Idag ska jag cykla till skolan tillsammans med Emma typ. Men just nu sitter jag och äter frukost så måste sluta nu

Kyssar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 4 maj 2010 20:29

Hej hej!

Idag har jag typ varit med Emma hela eftermiddagen...

Vi flumma och spela in en skit bra video men det är typ något damp fel på bloggplatsen.se så alltså kan typ inte lägga upp den nu:( Men ska försöka typ imorgon också:D

Puss/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards