Hannazz

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna Rosenqvist - 16 maj 2010 15:28

Hello dear friends!

Jag hitta inga skor som jag ville ha i farsta men jag fick en addidas jacka och en addidas väska xD

 Me just now

   

Addidas jacka frpn stadium 700 kr

Addidas väska från siadium 300 kr


Nu måste jag typ städa mitt rum, här ser ut som en gris stia =D

Kyssar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 16 maj 2010 11:20

Hej hopp!

Idag ska jag åka och shoppa med mamma vid farsta. Vi ska typ bara köpa ett par skor och en väska och kankse en bikini men iaf..... :D Men vart tog solen från igår väggen? Saknar den xD

kramis/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 15 maj 2010 23:13

Jag fatar inte hur du kan tro att jag skulle sakna dig! Du spotar och slänger i vägg mina skor. Vad har jag gjort? Det var du som inte ville vara med mig längre. Vad har du för problem egenntligen? Även om du inte kommer att se det här så vet du att jag är ledsen. Men saknar dig gör jag värkligen inte!



Av Hanna Rosenqvist - 15 maj 2010 22:42

 Hej hej!

Skönaste dagen på året! Har faktiskt badat idag :P hihi Lollo och emma sov ju över och vi sov i stugan igen.... Vi satt och snacka hella natten tills klockan typ 5 på morgonen och klockan halv sex var det dags för en morgonpromenad ner för att känna på det kalla vattnet och på den mysiga sommardagen xD Fasst när vi kom tillbaka somna vi typ och sov tills haöv elva ungefär. Sen satt vi blommor i håret och gick runt hella raksta barfota (så jävla ont i föterna!) och sjöng på olika sommarlåtar typ. Sen drog vi ner till hopptornet och doppa os lite. ISKALLT!!! Men skit kul! Sen satt vi på trean och sola innan vi åkte hem igen

Seb åkte dom hem och jag sov ett litet tag innan middagen och nu sitter jag och ficksar lite med bilderna vi tog... Här får ni två av dom

    

HIHI! Jag ser ut som en jävla apa ungefär....

Imorgon ska jag typ åka med mamma och shoppa lite kläder...

Kyssar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 14 maj 2010 12:39

   


Väntar på dig Emma<33  

Av Hanna Rosenqvist - 13 maj 2010 17:54

Hej igen!

Har egentligen igenting att skriva om men jag gör det nu iaf:D Imorgon ska Lollo och Emma sova hoss mig och vi ska sova i stugan. Love U girls! Och sen på lördag dra jag och söwtaste Emma till farsta centrum och vi ska typ köpa skolavslutningskläningar... Jag ska kolla på skor och en väska då också.

Puss/Hanna


Av Hanna Rosenqvist - 13 maj 2010 11:18

Heej hej!

Ledsen att jag inte skrev igår men jaja.... Nu är jag med Emma men jag tänkte bara lägga upp en gammal bild som jag hitta på datorn:D

  

Hehe.... Det är lollo från vår klassresa   

Kyssar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 13 maj 2010 11:15

Tjaba!

Nu är det Emma som skriver!!!!!!!!!!!! :O;));)););););)




hEJDÅ!!!!!!!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards