Hannazz

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna Rosenqvist - 24 maj 2010 16:34

Tjenixen!

Idag har det varit prau i skolan och jag och Emma prauar på OKQ8. Skit kul!! ...NOT! Först fick vi sortera bort allt godis som hade gått ut och lägga dom som går ut senast längst bak och dom som går ut ''snart'' längst fram -_- det tog typ minst en timme och vi ficksa inte ens allt godis. Sen fick vi fylla på drika. Och då tror ni säkert att det bara var att lägga in. Det var det värkligen inte! Vi fick köra ut dricka från lagret flera gånger och springa fram och tillbaka... Men det värsta var att vi var tvugna att ha såna där skit fula skortor typ... Pust!

   

Outfit. Byxor ärvda, Lila line esprit, Flezze tröja julklapp ;-), Väska köpt i thailand :D

  

Jag å emma i skortorna

Efter en tröttsam prau dag passade det bra med lite njutning av solen :D

Kramis/Hannn

Av Hanna Rosenqvist - 23 maj 2010 17:03

Hej hej<33

Idag har det varit medeltidsdag vid slottet och jag var där och spelade. Det gick helt åt skogen! Jag spela fel och tappa noter och flöjter på marken. Och så regnade det också! Men Louise och Emma var iaf där och stötta mig.

  

Magdalena. Jag har tyvär inga bilder ¨på mig själv men lovar att jag hade en minst lika förskräklig kläning som hon  

Imorgon är det prau i skolan och jag och emma ska praua vid okq8 så ni får kolla in där.

Kramis/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 22 maj 2010 17:38

Hej<3

Jag vet att jag har varit dårlig på att updatera bloggen men iaf. Idag var jag och handlade sandaler. Sit snygga från DNA som värkligen kommer att bli använada. Imorgon är det medeltidsdagen och jag som ska spela :S Och Emma kommer och hejar på mig... Love U<33   

Sandalerna från DNA 499 kr ;)

 

Min outfit

kss från båtaffären i stockholm och t-shirt från H&M, Puma skor   

Kramis/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 20 maj 2010 10:45

Hej hej!

Nu sitter jag i datasalen men ska snart gå och äta. Har suttit och skrivit på min berättelse i evigheter nu så behövde en paus xD Idag ska jag hem till pappa så det får bli ett snabbt stop i centrum först. Jaja, Ses

Av Hanna Rosenqvist - 19 maj 2010 19:52

Hej igen! Idag har det varit en helt vanlig Onsdag. Vi har ju inte så många skoldagar kvar innan skolavslutningen och massor att stå i. Engelska och svenska boken ska vara klara och massa annat liksom så lite jobbigt är det. Nästa vecka är det prau två dagar och sen på onsdagen har vi friidrottsdag vid IP <3 nästa fredag har vi typ månadsmums men om det blir finnt väder kanske vi går till notholmen och badar istället   Skojigt! Och imorgnska jag till centrum och sista övningen innan medeltidsdagen på söndag :S lite pirigt är det eftersom jag inte kan låtarna så bra men men.... Have a najs evening!

  

Hade ingen bra bild att ladda upp så tog den här mysiga från klassresan till ängö så att det inte skulle se så tomt ut xD

Kramis/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 19 maj 2010 15:22

Är så himla sjukt stressad just nu så hinner inte blogga. Har suttit ett tag i solen och myst men har nästan skuldsjänslor för att jag bara liger och slapar. Har så himla sjukt mkt att göra alltså. Det är ifrån läxor till att städa rummet nu så måste dra bay

    

Kyssar lovar att försöka kläma in ett inlägg senare också

Av Hanna Rosenqvist - 18 maj 2010 20:07

Hej hej!

är på bra humör idag:D Jag, Emma och mamma åkte till nacka forum idag och jag fick typ massa saker. Kläning och skor till skolavslutningen, Bekini, nya puma skor (eftersom det var någon som tog mina), linne och shorts   är RIKTIGT bortskämd alltså! Men det är bara bra ;-) Emma hitta också skor och kläning. Love you<33 har inte tagit någon bra bild idag heller så ni får en gammal.

  

Måste bli bätre på att ta bilder...

kyssar från mi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 17 maj 2010 20:40

Hello everybody!

Idag har jag varit med Emma igen.  Det var ass varmt idag igen så vi har typ bara suttit och solat hela dagen. Men vi cykla ner till hopptornet och tog ett ordentligt bad. Inte bara doppa oss minsan! Vi hoppa från ettan flera gånger om och om igen :P Alltså vi är nog helt galna men det vas bara ass svalkande och inte ens kallt   Nu har jag typ skrivit på min engelska berättelse som vi har i läxa tills på Fredag och alltså den blev typ ass konstig så måste nog nästan skriva om den.  Men det får bli imorgon. Imorgon ska jag också åka med mamma och Emma och kolla på skolavslutningskläder, skor, badkläder och lite sånt... Har typ ingen bra bild på dagen men ni får den här fulisen.  

Min webcam har ett stort problem!

Kyssar/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards