Hannazz

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 7 februari 2010 16:48

Hej igen  

Idag hra jag(som sagt) bara sutit ine på facebook och ätit lite chips!

Eller inte bara alltså jag har städat igenom hela min garderob så nu kan jag hita det jag vill ha på mig utan att hehöva rota igenom allt! Men annars nothing! tråkigt men ändå riktigt skönt och väldigt lungt. Nu lysnar jag på musik(som anars idag) och driker iskall cola! MUMS, hehe...

   Kolla nogrant på väggen så ser ni... Jag ville bara lägga upp en liten bild och eftrsom jag inte har något roligare så blir det såhär! Hihi...

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 7 februari 2010 12:00

NU har jag presis kommit upp och då tänkte jag att varför inte skriva ett morgon inlägg 8-)

Ne, men trött är vad jag är och mamma är och kör Syrran till ridningen och Jonas kör skridskor så jag är ensam hemma just nu:D Det är ganska skönt sammtidigt som det är tråkigt för man har inget att göra... men nu kan man sno lite chips från köket! MUMS!

Puss/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 6 februari 2010 21:43

Hej igen!

Haha jag har kollat på melodifestivalen...

Jag vet! det är inte hela men alltså jag hittar dom inte:@

Lysna på dom två gånger dom blir bara bättre och bättre....


Första heter unstuperble och sjungs av Ola

Andra heter keep on walking och sjungs av Salem

Ha en trevlig lördagskväll! Puss/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 6 februari 2010 19:49

Hej hopp! Nu hinner jag blogga lite iaf... Inget att stresa för eller någonting och det betyder att jag kan blogga om det som hänt dom 3 senaste dagarna... Men I torsdags Var jag i centrum och köpte lite små saker. Jag köpte två vita linnen, två taits och present till Evelina. Jag orkade inte t bilder på det jag köpte men det var ändå bara små saker. Igår (jag hann blogga lite iaf) kom alla tjejerna halv sex och vi gjorde inte så mkt annat än att kolla på film hela kvällen(natten) men det var väldigt roligt eller iaf mysigt:D Jag fick två jätte fina örhängen och ett halsband och den här lila saken:

det är ganska mörkt i mitt rum men alltså första gången jag såg den åka runt sådär börja jag gråta av skratt!

MIn outfit:

  Jag är inte så nöjd med hår och smink men jag orkade inte...

Jag hade:

Gliter taits- lindex

vitt linne- H&M

Svart  tröja- Syrrans


Små bilder på mina små änglar<33 LOVE YOU

     Det var innan festen!

Puss och kram/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 6 februari 2010 17:18

Hej hej:D

Jag är så trött och stressad nu så jag kan inte skriva ett så långt inlägg just nu men det kommer mer ikväll och kanske en liten bild:) Jag vet att jag inte bloggat så mkt på sista tiden men alltså jag har haft ganska mkt för mig men nu tror jag att jag kommer hinna mer...

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 5 februari 2010 16:27

Nu sitter jag och myser i stugan tillsammans med Evelina och Fanny. Fanny kom het efters skolan eftersom ingen kunde sjusa henne men nu sitter som sagt tre hell coola tjejer i stugan och lysnar på en musik video som suger! nej men det är alltså Evelina som har tagit med sig någon kids siva och nu sjunger några kids såhär

I EN ROSA HELIOPTER SKA JAG KOMMA TILL DIG

eller något sånt! Så alltså snacka om att jag är trött men ska byta nu!

Puss och kram HAnna

ps: kommer nog skriva mer ikväll och och kanske lägger upp bilder ikväll!

Av Hanna Rosenqvist - 5 februari 2010 16:27

Nu sitter jag och myser i stugan tillsammans med Evelina och Fanny. Fanny kom het efters skolan eftersom ingen kunde sjusa henne men nu sitter som sagt tre hell coola tjejer i stugan och lysnar på en musik video som suger! nej men det är alltså Evelina som har tagit med sig någon kids siva och nu sjunger några kids såhär

I EN ROSA HELIOPTER SKA JAG KOMMA TILL DIG

eller något sånt! Så alltså snacka om att jag är trött men ska byta nu!

Puss och kram HAnna

ps: kommer nog skriva mer ikväll och och kanske lägger upp bilder ikväll!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards