Hannazz

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 13 februari 2010 16:52

hej hej! Jätte ledsen för dårlig uppdatering men Jag har helt enkelt inte riktigt haft tid eller lust. Idag har jag, pappa och syrran haft en mysig dag tillsammans:D Vi åkte lite skridskor vid alby sjön och sen åkte vi till farsta och köpte morronrock_(stavmning?) och pyjamas. Vi köpte också kuddar. Jag ska ju få eget rum här hemma hos pappa efetr sk´portlovet och då ska jag få ett jätte mysigt rum! Det finns en jätte stor garderob däe och bra utryme för saker och till skilnad tilhur jag har det nu så får jag sova där själv!:D Mysigt! Men Vi måste måla om och hola på litte gran men det blir nog bra

Jag har tyvär inga bilder just nu efetrsom alltså jag är ju hemma hos pappa och jag har ingen sladd som jag kan koppla till datorn från mobilen och en sån sladd kostar 300 kr!  Puss på er och ha det så bra det går!


Av Hanna Rosenqvist - 10 februari 2010 20:20

  

när vi tog av oss skridsorna passade jag på att ta en mysig bild.... Det är alltså här vi badar på sommaren och åker skridskor på vintern!

  Eve

alltså shit!! Fet ful min jag hade... man får vel bjuda på sig själv!  

Av Hanna Rosenqvist - 10 februari 2010 20:11

Elin:

är du kär i någon, i så fall vem?

Jag är inte kär i någon...


Vem är du messt bätis med, av Evelina och Fanny?

Jag gillar dom minst lika myket, kan inte välja


Hur gammal är din katt?

Han är 16! Gammalt för en katt....


Vad är ditt favorit djur?

jag vet inte riktigt, kanske hamster eller katt tror jag


Vill du ha en apa(det vill jag!!!)?

nej, jag tycker dom är äkliga!


Vad vill du göra innan du dör?

jag vet inte... inte något specielt tror jag, eller kanske ett åka till new york


vart bor din pappa?

Han bor på andra sidan tyresö, vid trollbäcken


ska du gå kvar i tyresö i sexan?

Ja


vad är ditt favo plagg i garderoben?

Ingen aning.... kör ganska hårt med mina ljus rosa mjukisar


vad är du messt nöjd med i ditt ansikte?

Ingen aning... klanke ögonen eller något sånt...


vad är din favorit mat rätt?

Pizza eller tacos såklart


Hur ser din drömkille ut?

vet inte... kan inte svara på den tror jag;)


Hoppas du fick svar på alla dina frågor!

Puss/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 10 februari 2010 18:59

Haha gud vad töntigt... gansak kort ocksp men alltså jag palade inte riktigt holla på med det här nu.... Måste lära eve facebook! hej då hoppas ni har det bra

Av Hanna Rosenqvist - 9 februari 2010 19:55

hej alla blogg läsare

Idag har jag varit i skolan, spelat tennis och varit typ en timme eller nåt hos mormor. I skolan hade vi månadsmums och jag, Fanny och Evelina delade. vi åt ass mkt och filmen var rätt bra och ganska rolig:) PÅ tennisen gick det ganska bra men misa massor och sen åkte vi hem till mormor. Där åt jag och mamma middag och eftersätt. Mormor och morfar ska till något land (varmt land) och typ ha det mysigt eller vad jag sak säga och dom har ju två katten som heter måns och linus som ska vara här under tre veckor! det ska bli ganska roligt men jag tror inte musse(vår katt) kommer gilla det efetrsom han är så gammal och vill ha lugn och ro...

Här kommer två bilder:

En bild på min lila Fanny! HAHA  

dagens outfit

kss

vitt line

adidas kofta..


Glöm inte min frågestund... Jag har inte fått en enda fråga!!!!!!! Ni behöver bara¨fråga en sak... Jag vet att jag har typ 5-15 läsare varige dag så kom igen nu!

Puss/hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 8 februari 2010 15:28

Thaits- H&M?

LInne-H&M

kofta- Lindex

Halsband- syrran gjorde den till mig  

Av Hanna Rosenqvist - 7 februari 2010 20:48

salem- keep on walking

Ola- unstuppable


Ha en trevlig musik stund!

Av Hanna Rosenqvist - 7 februari 2010 19:53

Siter här och snaskar på en stor mumsig semla!

  

Tog bilden från google eftersom jag inte hann ta bild på den innan jag tog första tuggan   Och snart är den slut.... HAHA jag har inget att göra så jag bloggar  om vad jag äter!


men jag tänkte kankse att jag kan följa Carros exempel och ha frågestund 

  

 Jag avslutar vell inte frågestunden förnst jag fått tllräkligt många frågor eller om det gått tillräkligt lång tid... HIHI puss på er/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards