Hannazz

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 20 februari 2010 20:07

Nu har jag äntligen fått mamma att klippa mitt hår!! Jag tycker det blev ass bra men jag orkar inte lägga upp någon bild just nu men håret har inte torkat än och jag orkar inte ta fram fönen!! Nu har melodifestivalen börjat och jag menar alvar! den där erik någontling som var med i talang typ föra året ska vara med idag... Alltså han är ass äcklig. Jag har sett honom ganska många gånger i centrum och han ser alltid ut som typ robert pattson eller något(alltså äcklig)

Lovar att lägga upp en bild på min nya frisyr lite senare ikväll

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 20 februari 2010 17:14

Hallo hallo!

Idag har jag typ bara kollat på film och sutit och chattat.... Jag har inget att skriva om så det ända jag säger är: JAG VILL HA SOMMAR!!!!!!

  

Av Hanna Rosenqvist - 19 februari 2010 19:55

Mamma kom hem med e stor godis påse nu för någon timme sen!! Och sen gjorde hon pizza(MUMS!!!) och sen så blir det vell en halv tråkig kväll framför let's dance och sen en film?

Tack för alla fina komentarer<33 HIHI puss alla sötnosar/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 19 februari 2010 17:19

Vad har du köpt? chips? Hoppas mamma gör det påvägen hem!!!

Jag bar myser när jag hör den här låten.... så himmla mysigt men fredag!

Stora kramar av chips monstret/Hanna 


Av Hanna Rosenqvist - 19 februari 2010 17:02

hej alla söta läsare!!!

Idag har jag, Evelina óch Fanny jobbat i köket vid maten... Vi fick ta hand om sjömnasbiff och typ någon konstig fisk(bläääää). Fasst könt att missa gympan igen! Vi åt ganska mkt frukt och fick en glass innan vi gick därifrån... Sen hade vi en kort(tråkig) lektion innan vi sluta och jag gick iväg till bussen som tog  mig hem och jag hade tråkigt ett tag innan syrran kom hem och då började jag göra såna här choklad rutor eller vad jag ska säga.... Jag gjorde iaf såna som överaskning till mamma och ikväll efter middagen(om hon inte hittar dom innan) ska jag bara ta fram dom och bara ÖVERASKNING!!!!!!    hehe....

  

Här är en litten knäpp kisse som njuter av den tidiga morgonen(eller så är han bara trött)

Pussi/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 17 februari 2010 20:26

Vist är dom söta!!!! Jag älskar värkligen pandor dom är bara så otroligt gulliga, eller vad tycker ni?  jag skulle bara kuna stoppa händerna i deras pälsar och ta med en hem!!!!  

Av Hanna Rosenqvist - 17 februari 2010 19:16

 

Dagens outfit

Jeans- ?

vitt linne H&M

lila mys kofta- H&M

  

Aldeles nyss

Linus som ligger bredvid min dator och värmer mina fötter :P

Puss och kram/HAnna

Av Hanna Rosenqvist - 17 februari 2010 16:54

Idag har jag varit i skolan, tråkat, kollat på tv och bara myst med katterna!

idag på slöjden blev jag super sur på barbro(läraren) eftersom hon tvinga alla att göra ett broderi eftersom alla hade typ sprungit runt föra veckan och då måste man ju ha en bestrafning tydligen:( inte så super glad över det om man säger så.... så det var bara att vänta tills nästa gång med att fortsätta med kudden som jag holler på med! men på slutet av lektionen så hände en liten sak(tänker inte beräta eftersom det kanske är lite taskigt mot några i klassen) och då blev barbro sur igen och bara '' ni får en ny uppgift nästa vecka!!'' så det var det då! haha nu har jag inget mer att skriva om (sorry om det blev lite tråkigt att jag bara skrev om slöjd lektionen men iaf)

puss//hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards