Hannazz

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 16 februari 2010 19:44

Låter som en vb vet!!! Alltså ni behöver inte kolla på hela för jag bara holler  och bara, Men gud hur jag ser ut i håret!!!

Av Hanna Rosenqvist - 16 februari 2010 17:53

Haha Ebba och Louise i sommras!   

Av Hanna Rosenqvist - 16 februari 2010 17:44

Hej hej! Nu har jag varit på träning... Innan det var jag såklart i skolan då men alltså jag har inget att skriva om! Här kommer iaf en liten bild på när jag, eve, lolo, lino och bananen satt i grupprummet eller vad man ska kalla det

  

Av Hanna Rosenqvist - 15 februari 2010 18:06

Jag har fått några komentarere där det typ står ''fin blogg :)'' och såna gulliga saker... jag blir värkligen superglad! så fortsätt med att pigga upp mig så blir det mer inlägg och typ sånt xD

Nu sitter jag i min säng och glor på tv, internet och chattar! Jag är trött och har lite ont i huvet och orkar inte så mkt men jag får abusolut inte bli sjuk!  

Jag får vila och ta det lungt så  blir det bra! Men nu ska jag nog ta en uppfriskande dush innana middagen!

Puss och kram/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 15 februari 2010 15:30

Hej alla glada läsare!!

nu har jag bestämt mig för att ha en liten mysstund och kola på tv....

Vad kan vara bätre än lite myspys?

     

  Min stökiga myshörna... och min dator!

oj, vad har vi här då? 

min alla- hjärtans- dag choklad... tänker bara ta några små bitar!


ha en mysig måndags eftermiddag_/Hanna 

Av Hanna Rosenqvist - 15 februari 2010 06:47

Nu är jag klar att gå till skolan men problemet är att bussen inte går förnst om en halv timme... Idag ser mitt schema ut såhär:


lektion i klassrummet 8,00-9,20

rast 9,20-9-50

lektion i klassrummet 9,50-10,10

tandläkaren 10,10-?

lunch 12,15- 12, 50

lektion i klassrummet 12,50- 13,30

bild 13,4o-14,40


så alltså ska jag till tandläkaren och kommer misa jumpan (  )


Puss på er/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 14 februari 2010 17:49

Glad alla hjärtans dag alla sötnosar!!! <33

Eller alltså jag har funderat lite och undrar om man värkligen sak säga ''glad'' men man kan ju inte säga ''gott alla hjärtans dag'' eller något sånt...

Idag har jag iaf bara slappat och haft en lagom tråkig mysig dag! Jag hade lonte i huvet och måde lite ila idag mitt på dan men sen satt pappa på SOS eller vad den heter och då blev det lite betre xD

Och när jag kom hem till mamma nu bara för typ 20 minuter sen eller något såg jag att hon köpt alla hjärtans dag choklad till mig! Tack mamma!

 I torsdags köpte jag den här:

300 kr på millers!


Ha en fortsat bra hjärtans dag!!  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards