Hannazz

Alla inlägg under september 2010

Av Hanna Rosenqvist - 6 september 2010 17:13

Tjo :p

är med emma nu tiip <3 hehe vad tycker ni om min nya header dåh ? ja och emma sitter och snackar om jävla skolfoto som vi tar på Fredag alltså skit ! kommer som vanliget va hellt sajk! jaja nu ska jag vara lite lojal mot min kompis xD

Puss////Sweeten

Av Hanna Rosenqvist - 5 september 2010 19:52

Jaha... Dags för veckans blogg tävling dåh!

Såhär gör vi nu:


1. Du anmäler dig innan onsdag och skriver en komentar om att du är med och så skriver du ett inlägg på din blogg att du är med i min tävling


2. På onsdag får du rösta på andra bloggar som är med och tävlar :p


3. Typ på söndag nästa vecka får ni veta vem som fick messt röster och vinner xD


Du vinner en länkning i menyn och länkning i varige inlägg jag skriver i en vecka :p


Av Hanna Rosenqvist - 5 september 2010 19:19

Oj oj xD Dårlig uppdatering nu ! Har inte vart hemma elr haft tid elr lust att blogga på hella helgen. Mamma och jonas var jue i göteborg så jag sov hoss mormor och hoss Sötnosen :p Ida var ja och emma i nacka typ. Köpte bara en present till Syrran som fyller nästa vecka... Bilder

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta gumman <3 love u moste    

GUllunge!

   

Fy helvete!

Av Hanna Rosenqvist - 1 september 2010 21:50

Är för trött för att blogga... tappar bara lusten men skit i de nu ska jag städa (som alltid tiip) sen softa och till slut bara sova ! kmr inte få sova så mkt i helgen... Kommer inte n´bli så mkt bloggande heller (: kommer messt vara med emma och massa skit men kommer nog lyckas klämma in ett elr två inlägg lite här och var iaf kanske inga bilder men skit i de...  ehh, pallar inte blogga mer nu så cia

peace <33

Av Hanna Rosenqvist - 1 september 2010 20:19

hallu lovely <333

Kom just hem ifrån nacka typ :p Eh.. köpte lite tröjor och ett pat byxor

 

Ser dårligt men är iaf sån där 'H' tröja typ från gina

 

Grå mjukis typ trån stadium

   `

Enkel långarmad från new yorker


bloggar mer sen

Av Hanna Rosenqvist - 1 september 2010 16:15

Hallu <33 hinner tiip inte blogga ngt nu efetrsom ska dra till forum nacka och shoppa lite nu typ... Måste köpa massa kläder och skit men bloggar mer ikväll

peace and love <3333

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards