Hannazz

Alla inlägg under september 2010

Av Hanna Rosenqvist - 9 september 2010 19:16

Hallu lovers <3 (L)

Drog till centrum efter skolan idag. Köpte ett par thaits och en tröja som jag tänkte ha imorrn på skolfotot typ. kommer ändå blir helt miffad men what ever.... Hmm... inget nytt, skolan suger..,. Ikväll firar vi syrran så blir tårta och massa skit och imorrn åker jag hem till dadi och ska typ vara där helgen och näste vecka kanske... Elr ja nästan hella veckan iaf :p

  

Kläderna ... Tröjan från lindex 200 :- och thaitsen 150:-  Lindex :p 

Älskar låten <3

Av Hanna Rosenqvist - 8 september 2010 20:18

Hallu <3

Kollar på Idol med familjen . <3 hehe... Idag har jaga bara taggit det lugnt och varit med syrran typ xD I skolan var vell allt som vanligt antar jag ... Trodde inte våran klass skulle vara så bra men alltså klassen äger ju för fan! :p Imorrn drar jag till centrum innan jag spelar och på kvällen ska vi fira syster för hon fyller 14 .. hmm... inget att skriva typ men  försöker kläma in ett inlägg innan jag drar till skolan imorrn xD

Puss//Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 7 september 2010 22:34

va ska man göra nu dåh? :p Messar lite med emma och lyssnar på musik ofc men vad anars? är bara för trött som vanligt men orkar inte sova riktigt än. imorrn drar jag nog bara hem och tar det lugnt. I helgen ska ja va hoss pappa tiip... hehe... Nej nu ska jag dra puss ! Hanna

-

Av Hanna Rosenqvist - 7 september 2010 20:51

    

Vilken hårfärg?

Dissa mitt fejs men alltså jag vet inte om jag ska färga det ljusare elr mörkare liksom ... Funderar på att färga riktigt mörkt nästan svart men alltså fan om det blir sajk :S

Av Hanna Rosenqvist - 7 september 2010 20:04

Hej sötnosar <3

Emma gick just hem nu tiip :p Kollar på idol nu <3 as najs jue med audition jue.... hehe ;D forever young :) hihi skämta bara... Har typ inge att skriva om liksom men iaf :D

Av Hanna Rosenqvist - 7 september 2010 15:43

Tjo!

Bloggar bara snabbt nu innan jag drar till emma xD Ida har jag bara varut i skolan typ .... Hade ingen musik så fick håll timma :p najs .. Nu ska dra nu

oözz på römpan //Sweeten  

Av Hanna Rosenqvist - 6 september 2010 22:06

---------------------------------------------------------

Jag älskar dig walle <3 Måste ses snart igen !

pözz

Av Hanna Rosenqvist - 6 september 2010 20:59

Hallu <3

Har liksom bara gått i skolan i typ 2 veckor och är bara så trött på det . Saknar att vara ledig och kunna gå upp klockan 1 varige morgon och bara vara med kompisar och massa skit. Men iaf ska inte skriva om det mer ... hehe... Nu får ni jue vara med i min veckans blogg och vinna länkningar lite här och var :p Ne... nu ska jag ta en dusch

  

Har typ inga bilder så fick ta en gammal xD

U and me hunny <333 livet ut

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards