Hannazz

Alla inlägg under september 2010

Av Hanna Rosenqvist - 23 september 2010 21:25

hallu <3

Är med mickis, johanna och emma i stugan och lyssnar på musik nu :P Imorrn har vi studiedag så dom ska sova här och imorrn ska vi kolla på bio <3  hehe...

Diggar låten :p haha puss!

Av Hanna Rosenqvist - 22 september 2010 22:14

Tjo!

Ska snart gå och lägga mig asso är sjukt trött! saknar sommarlovet liksom :p Jag har studiedag på fredag så imorrn är sista dagen för veckan x) najs liksom men pallar int blogga har ändå inget att skrive

bai

Av Hanna Rosenqvist - 22 september 2010 21:10

Hej :p Kom just hem ifrån sickla nu ...

Hitta inga skor men köpte ett lås till skåpet,  mössa vantar och halsduk :D   

Vantar, mössa och halsduk från Åhlens runt 100 kronor var

stjolen (stavning ? :p)  från H&M 150 kronor :DDDD


Ska hoppa in i duschen nu baiiii

  

Av Hanna Rosenqvist - 22 september 2010 15:31

Tjo!

Kom nyss hem ifrån skolan :p Hehe... Är skit trött typ . I eftermiddag drar jag, Syrran och mamma till nacka ele sickla och kollar på skor, nytt lås till mitt skåp i skolan och lite kläder kanske.... Heheh... ska få skolkläder till skolan  som amn kan beställa :D Ganska snygga faktiskt .     Skolans tryck som kommer finnas på alla kläder typ  ;D

Älskar er tjejer <33

Ni är mitt allt (L) Ni betyder allt för mig och vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan er ... Mickis , jojjo och emma <33 You are my angel ! skulle inte vara ngt utan er asso love u forever !   


Av Hanna Rosenqvist - 22 september 2010 07:34



  

MÖrk blå jeans - Bikbok

vit linne - JC

svart tröja - JC?

Av Hanna Rosenqvist - 21 september 2010 17:58

Hej hopp !

Kom just hem ifrån träningen nu :D Var flum på musiken idag :P Så jävla duktiga vi är på att göra teater asso ! Är trött som fan ska försöka städa rummet lite ... Hehe som vanligt kommer jag nog inte så himmla långt men men..

peace and love hunny<33333 (L)

Av Hanna Rosenqvist - 21 september 2010 07:43

Halloj!

Bussen går förnst en kvart så hinner blogga lite nu oxå ;P Idag har vi Profil, NO , Bild och musik bara tror jag :D Efter skolan drar jag på träning!

   Dagens outfit

Jeans, cubus- tröja H&M? hehe... blir reebok skor och varm jacka ida tror jag :P


Kysssar

Av Hanna Rosenqvist - 20 september 2010 22:13

Vi har inte träffats på evigheter men jag saknar er så himla mkt! Älskar er tjejer <3        

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards