Hannazz

Alla inlägg under april 2010

Av Hanna Rosenqvist - 14 april 2010 20:42

hehe...

Idag fyller alltså morfar år och idag har typ hela familjen åkt den här globen hissen. I skolan åkte alla tjejer i klassen till donken och åt typ lunch. Efter skolan var jag ett tag med Fanny i centrum inna mamma hämta mig och syrran och vi åkte hem till mormor och morfar. Globen turen var en överaskning och han blev super glad! xD hehe... Här kommer iaf några bilder(min kamera är på lagning så tog min mobil kamera som suger)

 

Okej.... Jag går vell från slutet av dan till böljan.... Det här är utsikten(hus)

Syrran som tittar ut    

  Hus tak

 

där dom bygger typ en arena eller nåt

 En sån där som man står i

   

utanför

 

Syrran och morfar och mormors katt

 

Igen...

  Måns

 

hehe... på bussen från donken

 

Ingen....

 

Och igen

Louise i typ ''grupprummet''

Jaha... Det var vell dom jag hadde som blev bra!

Pussi/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 12 april 2010 16:59

Hejsan svejsan!

Idag har jag bara varit i skolan typ och nu på eftermiddagen var eve här och nu sitter jag i min säng och kollar på scrubs... Finns inget mer att säga förutom att det är 79 dagar kvar till eclipse! puss /Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 10 april 2010 17:16

Halloj!


Idag var jag, syrran, pappa och katalin på ett klättervärk som ligger i Sickla. Det är tredje gången jag klättrar där och som vanligt var det super roligt. Jag klara mig upp för många väggar och jag är nöjd med mig själv xD

Katalin har ficksat til så jag har trådlöst på min dator så nu slipper jag sitta på golvet   Men datorn är så himlans seg så vet inte riktigt om jag kommer orka sitta så mkt vid den... Idag ska vi typ bara ha en mysig TV kväll i soffan. Vi ska typ kolla på This is it(michel jackson) fasst jag tror kat och pap vill kolla på ''körslaget'' ni vet det där programet då körer tävlar. BORING!! men iaf....

Ha en mysig lördags kväll´!

Av Hanna Rosenqvist - 9 april 2010 12:47

Alltså är skit ledsen att jag inte bloggat på typ en vecka eller något men alltså vårt internett hemma hoss mamma är typ trasigt det är något problem så vi kan varken kolla på tv eller surfa fast nu är jag hos pappa... Nu har vi fått igång en dator här men man måste sitta på golvet   Hehe.... Jag an ite lägga upp några bilder nu för jag har igen sån där sladd. tror jag iaf.... Får leta upp en senare i eftersmiddag nu ska jag någ äta lunch med syrran eller nåt!

Puss på er/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 3 april 2010 22:24

Hej igen!

Nu sitter jag och chattar med min syrra som sitter 2 våningar under mig.

Ssen jag blogga sist har jag bara typ ätit midddag och kollat på tv eller något... orkar inte göra något  mer så har inget att blogga om typ.

fast det märks att det är vår snart eller hur? Jag, Pappa och Syrran åt lunch ute i solskenet idag så nu har jag plockat fram ett par glassögon som ligger och väntar på sommaren på min byrålåda:p

Hehe.... Puss/HAnna

Av Hanna Rosenqvist - 3 april 2010 15:26

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag nu men jag har bara inte haft lust....

i torsdags kolla jag, Louise och Eve på alic i underlandet och igår fyllde pappa år så vi fira honom typ och idag har vi bara slappat. Har fått ett stort påskägg och 200 kr på H&M. Sen fick jag en tröja av syrran som var ass snygg men modellen var typ ass konstig så ska sy till den litte...

Kan inte blogga mer nu men ska försöka kläma in ett inlägg ikväll också

puss/hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards