Hannazz

Alla inlägg under april 2010

Av Hanna Rosenqvist - 22 april 2010 19:27

Jaha... Då sitter nab här och inte har något att skriva om igen! Jag är iaf hemma hoss pappa nu och idag har jag typ inte gjort något annat än vara i skolan.

Nu ska jag gå ner och plugga litte smått men ´ska försöka hinna med att blogga imorgon<33

puss

Av Hanna Rosenqvist - 20 april 2010 18:12

  

Jaha... Då var det Tisdag igen då! Och här sitter en ny dushad Hanna som skäms över den där bilden!   HAHA om ni undrar vad jag gör så övar jag på en pjäs om Gustav vasa.... men nu ska jag kolla klart på filmen jag startat men om jag hinner lägger jag nog upp några bilder och kankse någon film  senare ikväll.

Av Hanna Rosenqvist - 18 april 2010 14:23

Jaha... vad tycks?

Jag skulle hjälpa fanny göra en header till sin blogg så tänkte att det var lika bra att förnya min blogg också! Idag har jag typ inte gjort någonting bara suttit och runlat tumarna typ. Måla naglarna igår kväll med min nya färg and i love it! måste prova den andra färgen också.... jaja, ciao

Av Hanna Rosenqvist - 18 april 2010 12:47

  

Av Hanna Rosenqvist - 17 april 2010 16:04

Idag har jag ju varit i haninge centrum med tjejerna och shoppat lite 8)

Bilder på vad jag köpte

 

Två tröjor-99kr

Thits-49kr


 

Lika dana örhengen som dom andra köpte;D- 50 kr

 

Två nagelack-25kr st

läppglans-20 kr

eye liner- 150 kr

Vitt gucci väska- 300 kr! Älskar den<33

 

Jag och lollo

     

fannys hand. Bakrunden jag och lollo


Nu ska jag typ vila lite så jag orkar med kvällen sen

Puss/Hanna


Av Hanna Rosenqvist - 17 april 2010 09:38

Hello everybody!

Idag ska jag, louise, Evelina och Fanny åka iväg till haninge och shoppa typ.... Eller kolla runt lite iaf.  Nu sitter jag och mysser med min kisse men måste typ göra mig klar nu!   Hhih!

Lägger upp bilder i ett senare inlägg.


Av Hanna Rosenqvist - 16 april 2010 17:03

Hej alla sötnosar<33 är på skit bra humör så nu faaannn!

Bilder på dagen

 

Evis <33 love you

  

Hanna vs. Fanny!

----------------------------------------------------------------------------

Det här är för Fanny:

   LOve you<33

Puss så länge/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 15 april 2010 19:24

Idag har jag haft en helt vanlig skoldag så har inte så mkt att skriva om. Jag är hemma hoss pappa och har ingen sladd så kan inte ladda upp någon bild:D Jag måste hinna plugga litte innan vampire diaries¨

puss/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards