Hannazz

Alla inlägg under april 2010

Av Hanna Rosenqvist - 24 april 2010 16:39

Hej hej!

Nu har vi presis målat klart mitt rum och jag tog några bilder som jag kanske lägger upp lite senare när jag kommer hem till mamma för här hoss pappa har jag ingen usb sladd så jag kan inte lägga upp några bilder  

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 24 april 2010 16:39

Hej hej!

Nu har vi presis målat klart mitt rum och jag tog några bilder som jag kanske lägger upp lite senare när jag kommer hem till mamma för här hoss pappa har jag ingen usb sladd så jag kan inte lägga upp några bilder  

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 24 april 2010 16:39

Hej hej!

Nu har vi presis målat klart mitt rum och jag tog några bilder som jag kanske lägger upp lite senare när jag kommer hem till mamma för här hoss pappa har jag ingen usb sladd så jag kan inte lägga upp några bilder  

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 24 april 2010 16:39

Hej hej!

Nu har vi presis målat klart mitt rum och jag tog några bilder som jag kanske lägger upp lite senare när jag kommer hem till mamma för här hoss pappa har jag ingen usb sladd så jag kan inte lägga upp några bilder  

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 24 april 2010 16:39

Hej hej!

Nu har vi presis målat klart mitt rum och jag tog några bilder som jag kanske lägger upp lite senare när jag kommer hem till mamma för här hoss pappa har jag ingen usb sladd så jag kan inte lägga upp några bilder  

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 24 april 2010 16:39

Hej hej!

Nu har vi presis målat klart mitt rum och jag tog några bilder som jag kanske lägger upp lite senare när jag kommer hem till mamma för här hoss pappa har jag ingen usb sladd så jag kan inte lägga upp några bilder  

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 24 april 2010 16:39

Hej hej!

Nu har vi presis målat klart mitt rum och jag tog några bilder som jag kanske lägger upp lite senare när jag kommer hem till mamma för här hoss pappa har jag ingen usb sladd så jag kan inte lägga upp några bilder  

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 24 april 2010 16:39

Hej hej!

Nu har vi presis målat klart mitt rum och jag tog några bilder som jag kanske lägger upp lite senare när jag kommer hem till mamma för här hoss pappa har jag ingen usb sladd så jag kan inte lägga upp några bilder  

Pussi/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards