Hannazz

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna Rosenqvist - 3 mars 2010 19:48

Hallo hallo...

Igår åkte jag(som sagt) och hyrde bräda   Första gångenliksom kan ni tänka er hur jag såg ut första åket!? Det var faktiskt lite pinsamt och änu väre när jag skulle åka lift! Alltså jag ramla typ 20 gånger innan jag fick gå upp för backen. Fast sen gick det ganska bra tills jag ramla på svanskotan och jag har fortfarande super ont!

Idag åkte vi till badhuset här och tog en riktig mys dag! på eftermiddagen var det bara pappa som hade lust att åka skidor... jag och syrran gick iväg till köpcentret och kolla runt lite. Jag köpte ett sånt här 'panband' och en nagelfil(glas) Och sen när pappa kom hem gick vi till after skin och sen hem igen och åt middag och nu dags för TV typ...

Ha ett bra sportlov!!//Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 1 mars 2010 18:39

Hej nu bloggar jag´från vår lila söta stuga i åre by:D

Igår kom vi fram typ vid tre tiden och vi fick en super mysig stugga! Jag och min syrra delar rum (2 våningsängar) och pappa har ett rum med en dubbel säng. Annars är det bara ett litet kök, vardagsrum och ett litet badrum. Det är litet och änkelt. Idag har vi bara åkt ´lite men det var ass dimigt uppe på toppen så vi åkte bara ditt en gång  

Imorgon ska vi typ hyra bräda och åka lite vid åre björnen....

Nu måste jag sluta, Ska äta.

Puss/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards