Hannazz

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna Rosenqvist - 10 mars 2010 14:46

Hej!

Idag har jag och eve och Fanny jobbat i köket i skolan  

Evelina har kommit hem till  mig och vi har ätit glass(mums) och sen uptäckte vi att det droppade vatten från taket. vi ringde mamma och hon kommer hem nu och ska typ kolla på det eller vad man ska säga:D  HAHA!! Vi satt koppar nedanför på golvet och handukar så nu vet vi presis hur mkt vatten det kommer från taket...

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 9 mars 2010 18:30

Hej!

Tänkte ducha nu efetrsom jag varit på träning men tyckte jag kunde slänga in ett snabbt inlägg först  

Idag har jag bara haft en vanlig skoldag med typ inga konstigheter...

Efter skolan åkte jag och Evelina till centrum en stund innan min träning. Jag köpte ögonskugga på H&M(vit) och sen fick jag H&M tidningen eller vad den heter som jag ska kolla i nu ikväll:D Sen till träningen och sen hem typ...

Men alltså måste typ köpa en ny mobil nu och jag vet presis vilken jag vill haEn samsung tuch typ...

fast måste veta vad den kostar också  HAHA nee....

Puss/Hanna


Av Hanna Rosenqvist - 8 mars 2010 17:51

Hej igen...

jag ville bara säga att nu har jag öppnat min gästbok och vill värkligen att ni går ditt och skriver något kort om min blogg <33

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 8 mars 2010 17:25

halloo alla sötnosar <33

Do you  like my new header? Det gör jag! Kankse inte så stor skilnad från den andra men nya bilder iaf...

Idag var Eve sjuk(krya på dig kompis!!) men jag fick träffa fanny och Louise och alla andra tjejerna och det var super kul! Nu på eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt, Målat naglarna och suttit vid datan och chattat  

Jag saknar Thailand mer och mer för varige dag men jag holler humöret uppe eftersom nu är det liksom 5 plus! fet skönt... Funderar på att ta jumpa skor och vår jacka imorgon xD

  

HAHA få faan vad jag ser utt asså! det var nog när jag gick ut trean eller nåt...

Skilnad melan nu och då?

Av Hanna Rosenqvist - 8 mars 2010 06:33

Imorgon börjar nationela proven då! JOBBIGT!!! Alltså jag kommer typ få ig eller något.... Fast alltså tror matten kommer vara okej men absolut inte svenskan eller engelskan! JOBBIGT!!!


Dagens + och -


Dagens + är att jag får träfffa Fannnny och Eve

Dagens - är att vi har idrott....


Puss så llänge/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 7 mars 2010 20:44

Hej !

Här kommer bilderna jag tog från åre:

   Ravinen vi åkte i + syrran   Ravinen+Syrran+Pappa?   Ravinen   Pappa   Syrran :)   mee

Pappas hjälm

---------------------------------

Photo = mee  

Av Hanna Rosenqvist - 7 mars 2010 18:51

Hallo hallo!

Nu sitter jag egentligen hemma men iaf... Igår åkte vi som vanligt typ. Vi åkte lite of pist eller vad man ska kalla det i en ravin   

Idag åkte vi hem typ bara... Inge roligt men nu är jag äntligen hemma igen men tänkte packa upp nu men lovar att blogga och lägga upp bilder senare

puuusssss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 6 mars 2010 10:11

Hello hello!

sry för dårlig upgratering och så men har haft mkt to do!

Igår åkte jag lite med carro och på kvällen gick vi på wallmans salonger eller vad det heter. Det var inte så himla kul och maten smaka skit men iaf... Idag åkte jag bräda igen(väldigt roligt) den här gången gick det väldigt  bra faktist!

Har inge mer att blogga om nu men ska försöka blogga imorgon eller så

puss/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards