Hannazz

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna Rosenqvist - 22 mars 2010 15:51

   hej igen. sry att jag inte skrev igår men vad ska jag blogga om? Inget händer just nu typ...

Idag har vi haft en vikarie på bilden som kom typ från Kina. Hon hete typ jaun eller något(Alltså hon var helt sajkad!). Vi skulle typ göra påsk kort eller något och såfort man bara ska fråga om det ffinns några fler saxar så måste man vänta 5 minuter och sen går hon vidare så hann inte med ett jävla skit! Men hon var rolig eftersom hon inte kunde prata svenska typ...

Hon skrev mitt namn med kinesiska Tecken på en lapp(Bilden där upper:D)

Nu sitter jag och dricker läsk som är kvar sen helgen och lyssnar på musik från itune   rock'n'roll!!!!!!

Pussi/Hannnnnnaa



Av Hanna Rosenqvist - 20 mars 2010 17:37

   Nu har jag presis kommit hem från centrum. Jag tog håll i örat och köpte ett par nya skor.

Min outfit

     

Och mina skor...

Har inte så mkt mer att säga nu... Eller mamma ska typ stanna hemma ikväll så blir inte ensam   

Pussi/Hanna


Av Hanna Rosenqvist - 20 mars 2010 13:02

Hej alla söta läsare!!!

Nu har jag presis ätit upp min frukost och tänkte passa på att blogga lite....

Idag ska jag typ bara slappa och kankse ta en tur till en sport affär och köpa nya tennis skor. Sen måste jag ringa eve och fråga om hon kunde sova här för annars blir jag ensam hemma ikväll tillsammans med syrran bara   tråkigt liksom!

Page Graphics 

Av Hanna Rosenqvist - 19 mars 2010 13:58

Förlåt för att jag inte blogga igår igen men jag var hos pappa och det finns fortfarande inte en dator där men ska ta ditt min gammla till nästa helg men då kommer jag förmodligen inte blogga iaf efetrsom det inte finns något hem internett eller vad det var pappa snacka om. Idag har det varit en helt vanlig skoldag med tråkig jumpa men kort dag så man får sluta tidigt.   

I helgen händer nog inget specielt. Jag kommer kankse sova hos Evelina imorgon men annars ingenting jag vet om...

Nu ska jag ta en dush men först en bild på flätan jag gjorde på Hanna:D

  

Najs?

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 17 mars 2010 15:49

Halloj:D

Idag har vi haft slöjd och då gjorde jag klart mitt örngott eller vad det heter. Den blev super ful och ass fel men men.... Imorgon ska man jobba vid disken i skolköket igen då   Den här gången med Lolo och Hanna.L, Jag har alldrig gjobbat med dom förut så ska bli roligt!

Satte på mig en gammal sommar kläning... Längtarså JÄVLA   Mycket efter sommaren men har fått ett bra vårtecken, Mitt hår har blonderats av solen!!!

Nu kurrar min mage efter mat puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 16 mars 2010 18:47

HAHA käner ni inte igen mig? Inte? Ne... Ni som fattar kan vell skriva en kommentar

Av Hanna Rosenqvist - 16 mars 2010 18:08

Hallo!!

Idag har det varit en helt vanlig skoldag... På rasten ramla jag och skrapa upp mina byxor  Jag skrapa upp knät oxå men det gjorde inte så ont men ´det var jätte pinsamt att ha ett skrumsår på knät när man ska andvända en tennis kjol lite senare på dagen! Men det gick det med... Efter skolan åkte jag till centrum och då köpte jag det här

 


  

Två vita tunikor båda från H&M. Jag köpte roch och örhängen oxå men orka inte lägga upp dom....

En bild från typ föra veckan eller något;

   HAHA jag står och njuter av vårsolen!

Hoppas vintern är slut snart så jag fårr soooommmmmmarrr

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 15 mars 2010 17:00

Hello:D

Nu äntligen kan jag sätta mig ner och blogga lite... Har ni saknat mig? Hahah haf har saknat er<33

Jag åkte hem till pappa i torsdags och eftersom vi holler på att göra om där just nu hadde vi såklart ingen dator;D

I Lördags sov jag över hos Sandra och sen igår åkte jag hem till mormor och morfar(tråkigt) och åt middag och kollade på bilder från när dom var utombelans.... 

Jag har blivit dårlig på att lägga upp bilder och sånt men det kommer lite senare(imorgon typ)

puuussssiiiiii/Hanna


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards