Hannazz

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

älskling<333333333333

Av Hanna Rosenqvist - 19 februari 2011 14:40

Heej ;)

Haha asso pallade int blogga igår men jag kan skriva lite vad som jag gjorde igår och lite om idag då..   Igår i skolan fick vi lyx så slutade tidigare. I skolan hände inget utöver de vanliga. Haha förutom att vi råka störta rakt in i  en bagravning när vi skulle gå en promenad på idrottenm :S Riktigt pinsamt faktiskt. Jag drog hem till pappa och venta på att mickis och Ilern skulle komma x) Dom gymma typ och sen åkte vi till centrum och hyrde film och så hem. Vi hade as mysigt med film maraton ;D Först skulle vi kolla på vamirie diares men de dampa så vi börja kolla på due date men de dampa änu mer så stängde av datan och satte på twilight istället. Haha vi hade gjort två sånna här påsar popcorn och typ en ass stor burk med godis men allt tog slut innan filmen äns börja. Vi kolla på hella twilight serien. Ilern hade int sett den förr och vi satt typ och skrev så fort de taylor lautner kom upp ;) Sen kolla vi på fredagen den 13 . Haha asso både mickis och ilern tyckte att ljudet på tv var läskigt så hade inge ljud alls *suck ! XD <333333 Sen somna vi till man in black typ klockan halv 6 :)  Idag har vi typ bara ätit frukost och resten av godiset ;D Snacka om att tjocka ner sej asso!! <3333 Nu har jag justt duschat typ men ska nog sova lite är så löjligt trött! <     

Tufaste <3333333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 23:38

Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se   Http://sweeten.de...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 17:22

Ikväll stannar jag hemma , äter middag med familjen kollar majbrasan här i raksta och har en mysig familje kväll. Hoppas ni får det bra! Puss...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 16:23


Heeej !    guud är något sjjuuukt (!) stressad just nu ! känns som om jag har för lite tid för allt. :S har presis duschat så är hellt vått i håret samtidigt som jjag undrar över hur jag ska hinna det tänker jag på vad FAAAANNNN man ska ha på sig...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 13:44


 från i vintras :*    skit oxå?! vad är det för dag då solen bara går bakom måln? blir ju skit sur ! Går nu ut och springer bort all läsk och godis vi åt igår iallfall. kasnke ska börja på gymet igen :) mickis ville börja gå ditt med mig men få...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 12:08

Nu är det någon igen som har frågat hur jag grör mina headers och jag kan säga det att jag gör nästan alla mina på en hemsida som heter picnik.com där kan man redigera bilder, göra bildspel och göra collage. Collage är ju när man har fler bilder på s...

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards