Hannazz

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Svar på tal

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 12:08

Nu är det någon igen som har frågat hur jag grör mina headers och jag kan säga det att jag gör nästan alla mina på en hemsida som heter picnik.com där kan man redigera bilder, göra bildspel och göra collage. Collage är ju när man har fler bilder på samma lixom bakrund och man kan ha text och massa sånt. Samtidigt är det riktigt kul !Sen finns det ett gratis program som man kan ladda ner till datorn som heter picasa. Man kan göra i stort sätt samma saker som picnik men jag tycker själv att det är ganska komplicerat och att picnik är bättre för det är enkelt att göra snygga saker xD Hoppas du fattar:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 23:38

Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se   Http://sweeten.de...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 17:22

Ikväll stannar jag hemma , äter middag med familjen kollar majbrasan här i raksta och har en mysig familje kväll. Hoppas ni får det bra! Puss...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 16:23


Heeej !    guud är något sjjuuukt (!) stressad just nu ! känns som om jag har för lite tid för allt. :S har presis duschat så är hellt vått i håret samtidigt som jjag undrar över hur jag ska hinna det tänker jag på vad FAAAANNNN man ska ha på sig...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 13:44


 från i vintras :*    skit oxå?! vad är det för dag då solen bara går bakom måln? blir ju skit sur ! Går nu ut och springer bort all läsk och godis vi åt igår iallfall. kasnke ska börja på gymet igen :) mickis ville börja gå ditt med mig men få...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 10:14

Som sagt, här kommer min lila beskrivning om min design på bloggplatsen.se ENJOY!   Om du vill ändra headern(ele toppbilden)    Gå först in på instälningar i i menyn som är på vänster sida när du kommer in på din blogg. Sen klickar du på färg...

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards