Hannazz

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna Rosenqvist - 5 januari 2011 20:56

helllo mina readers <3

Gör absolut inget annat förutom att lyssna på musik nu. Jao håller typ fortfarande på att ändra lite saker på bloggen ;) <3 imorgon ska jah och maggan iaf dra in till stan och typ kolla bio ele ngt.. Hehe blir mycket bio och sånt men whatever. Vi drar in till stan kollar lägget kollar saker hehe kanske köper något och kollar nog sen på en bio. ska bli super mysigt! Älskarej <3333 A sen på kvällen e det ofc vamire diares och allt fett kul haha not...  Ska kolla om det går några bra filmer på tv idag annars sätter jah på någon kulig gammal film som typ alltid när jah bah e hemma på kvällarna. skit roligt liv man har .... Puss <3

   eh det sant att det var ett hellt år sen? jah kommer ihog det som om det var igår.

Av Hanna Rosenqvist - 5 januari 2011 19:40

   this is my life take a look <3

Av Hanna Rosenqvist - 5 januari 2011 17:32

Kanske ska byta hårfärg... Är så trött på den jah har nue . saknar mitt långa blonda hår men skulle aldrig tänka mej att färga om det blont . Passar lixom int i de även om de e ganska snyggt liksom . Funderar på att färga de mörkare typ as mörk brun bah... Mickis blev jue typ fett snygg i svart men tror jah ska färga de lite mörkare bara och sen låta det växa ut lite längre. Men brunt e tråk färg vad tycker ni? 

    

jah i blont för något år sen   nue ...  

Av Hanna Rosenqvist - 5 januari 2011 13:23

Hej :) 

hehe bytte header igen xD haha men komentera vah ny tycker! <3 Har typ presis ätit lunch , åt makaroner fail fanns inga köttbullar men vafal så har jah bah typ stödat egenom typ alla mina lådor i hella mitt rum. Jah har rensat och ska nu typ bah torka av lite skåp och sånt och sen damsuga hella rummet xd <3 Resten av dagen ska jah bah ta det lugnt. chila och mysa lite bah kanske går ut och knäpper lite bilder mä min nya kamera <3 LOVE IT ! <3 peace

   en bild från nyår hehe puss <3

Av Hanna Rosenqvist - 5 januari 2011 13:16

saknar sommaren 2010 ... Dåh du kunde bjuda på dej själv. Du var bara den du egentligen ville vah :/ Nue e du falsk och om du int ens vill vah dej själv, om du vill fortsätta mä att vara falsk och försöka vara någon annan. Emma du var hellt perfekt jah fattar int vah du menar ! du kommer ivafall mista en kompis om du forstsätter om du int redan gjort det. Du säger själv att du vill ge upp så gör det men du har fått din sissta chans nu. Du säger att om jah va eb riktig vän skulle jah förstå. Jag gjorde det men asso det har gått för långt jah hatar fjortisar och bitchar jah vill minst vah kompis mä dom !    

Av Hanna Rosenqvist - 4 januari 2011 23:03

jao var trött  på den andra tråkiga svarta grejen så gjorde en ny xP komentera gärna vad ni tycker så jah vet kanske ska byta tillbax men får se .. Har kollat lite i nelly.com katalogen för sommarkläder och ska beställa en söt bikini :) Lägger upp bilder senare nu pallar jah int  <3 Peaze    men ojoj ! en gammal header från sommareen tror jah ... 

Av Hanna Rosenqvist - 4 januari 2011 21:15

  

Som du vah förut. Utan massa tillgjort skit! Vah dej själv asso jah pallar int om du fortsätter låsas vah någon annan asso som du vah innan sommaren ! Du vah den bäst kompis man kunde ha men nu är du bah en stor bitch och falsk som fan. Vah bah dej själv liksom !!

Av Hanna Rosenqvist - 4 januari 2011 17:55

Hallu :P <3

Kom typ just hem slagga jue hos mickis inatt :) Vi hade jätte mysigt, sacka, tog bilder och kolla på film <3 Igår kolla vi typ på allt för min syster och typ satt och grät fett mycket för den e så sorglig och idag kolla på twilight ... Var typ fett länge sen så var tvungen att kolla på den :P Sen såklart gjorde vi våra profsiga chiken nogets dränkta mä stark sås xD <3 Hehe vi e typ fett bra på de ..... Whatever idag ska jah bah chila städa lite i mitt rum  *Jippi ! Imorgon ska jah fortsätta städa mitt rum och på torsdag då jah hoppas jah e klar mä mitt rum ska jah och maggan typ kolla på bio och najsa oss lite av lovet xD <3 ni får lite bilder nu  peace and love


        syster jah älskar dej i hella mitt hjärta <3 du betyder allt och mycket mer. när alla andra går är det du som står kvar <3 fan jag älskarej mickis brun+svart - varför int <333333333333333


lite som jah köpte bah... eh allt e köpt på H&M förutom platången som är från braun  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards