Hannazz

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna Rosenqvist - 17 januari 2011 19:33

   vi har alltid hållt ihop , vi bråkar och andra stunden e vi typ som bästa kompisar igen ... jah älskar dej syster livet egenom <3333333(Jah e den till venster)   Alltid ihop <3 Vi har hart bästisar så länge jah kan minas lixomm du betyder allt älskarej Sandra <333333(jah e till vänster ... igen )

Av Hanna Rosenqvist - 17 januari 2011 15:33

hej <3 

kom hem från skolan typ nue <33  hadde messt matte hella dagen det tråkigaste stället som finns liksom xD ska typ dra till jesper snart emma, elin och emelie ä typ redan där såh pallar int blogga lixom 

    

emm jaaaa .... pusss

Av Hanna Rosenqvist - 17 januari 2011 07:59

   Godmorgon på er xD <3 

Idag har jah på mej min nya tröja från gina och thaits :D Haha var tvungen att sätta på mej sockorna oxå är så jävla kallt hemma :S Idag har vi typ matte hella dagen värkligen as roligt (noooo!) jaja ska lägga ner alla matteböcker vi en väska nue PUSS!

Av Hanna Rosenqvist - 16 januari 2011 22:44

hellu <3

ska nog sova snart :) ele jah typ lägga mej i sägen och kolla på tv . man har jue kul liv assow ! <3 Naj men skola imorgon har typ prov i veckan och läxor och skit... ska försöka plugga lite imorgon om jah pallar :P   puss <3

Av Hanna Rosenqvist - 16 januari 2011 20:35

Hej ! <3 

Ah har kollat på solsiidan nue :D hehe assow lite konstigt att de e sommar när dom spela in och att dom int vissar dom först nue ? Man längtar jue bah efter sommaren jue ! xD Men har äntligen fått min bikini som jah beställt från ellos :) nue ska jah gå på jakt efter min kamera laddare till min digital kamera eftersom jah int pallar andvända min stora system när jah ska till skolan ele bah in till stan osv ... meh ni får bilder på bikinin och tröjan jah köpte i helgen 

       

Av Hanna Rosenqvist - 16 januari 2011 16:56

hej ! <3 Har int pallat blogga. Har int haft något att skriva om har jue bah slappat och kollat på tv hella dagen vakna ganska sent oxå <3 nu har jah äntigen hittat sladden till datorn såh ni får några bilder puss!

           älskarej <333

-.-

Av Hanna Rosenqvist - 15 januari 2011 21:59

Hej ! <3

Sry att jah int bloggat på hella dagen idag och igår oxå typ :) <3 Men asso jah glömde min sladd såh jah har int kunnat ladda över bilder till datan och har int haft lusst att blogga bah för det :)


Whatever såh idag har vi vart i sickla och kollt bio och på kläder och sånt. Var där mäd familjen typ ... Kolla på harry potter -.- igen . Hehe nej men dom hade int sett den såh ville föja med. Köpte en tröja från gina. Lägger upp bilder imorgon när jah kan andvända  min sladd igen :) Nue e jah mäd min syrra och hennes kompis och kollar på någon konstig film på tv och chattar typ :) Awsome <333

Av Hanna Rosenqvist - 14 januari 2011 13:00

Tjaaaaa <3 Heehe var tvungen att prova ett tidsinställt inlägg nue dåhh...hihi har inget att säga sitter och pluggar nue  *host host eh mest inne på fejjan och lyssnar på musik haha  as kul puss !

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards