Hannazz

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Läs hella. Då slipper jag förklara ngt sen <33

Av Hanna Rosenqvist - 20 augusti 2010 17:54

Lovar du att vara ärlig? Dedu ;D
Du heter: Hanna rosenqvist  
Smeknamn: har typ inget    
Låt som du lyssnar på när du är ledsen? typ alla sofiah låtarna :(
Beroende av? Alla mina underbara kompisar
Vem behöver du mest just nu: Emma
Vad tror folk om dig? Dom älskar mig! haha noot
Stämmer det? Njaa...
Vad får du oftast komplimanger för? får inge ;D
Vad säger du för att imponera på någon? Ingen anning
Hur imponerar man på dig? Vet inte magrutor ... haha skoja bara
Brukar du skratta för dig själv? nja...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Om båten e klar ska jag det <33
Var bor du? Tyresö
Trivs du där: Nej för ffaaaan
Äger du några converse: såklart ;D
Sprit, cider, vin eller öl: ÖL för faan
Brukar du bli för full: Såklart, not
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: Ja nästan allt :(
Har du haft sex idag: Nejj
Nästa mål i ditt liv: döda syrran
Hur svarar du i mobilen: Halloj där ;D
Vem ringde du senast? Mamma ?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Men va faan
Antal timmar sömn inatt: kanske 5 ?
Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: ibland ibland inte :D
När mår du bra: för selan
När blev du fotad senast: Timma sen?
Hur känner du dig nu:  Utråkad
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart typ
Vad tycker du om fötter: mums ! haha ush
Vad saknar du: Kompisar, kumla och typ allt
Hade du en bra kväll igår: även om jag var trött som faan
Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: ofcurse
När brukar du oftast gå och lägga dig: så sent så det blir tidigt
Är du blyg? Noot
Sysslar du med någon idrott: Tennis ?
Vill du hellre ha mail än brev: Ehh fafaan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Har du spytt offentligt: för toaleten :/
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vet inte :S
Är du nöjd med ditt liv: Ofcurse
Är du bortskämd: Inte ett skit ;D
Vad gör du i morgon: Jävla bröllloooooåp
Vad är det värsta du vet? Insekter
Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad? för mkt.
Vad behöver du just nu?  en kram
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hmm...
Vad längtar du till? att få flytta ifrån raksta
Har du bra vänner och äkta vänskap? Forever girls <333
Vad använder du för shampoo? Just nu header sholders för färgat hår
Vad är det finaste du fått? Vänner <333
En speciell dag du minns: Dagen med Sandra på grönan  .. hm.. ass många orkar inte ramba upp
Hur gammal är du: 12 snart 13 ;D
Tycker du om någon just nu: Du skulle bara veta
Om fem månader: är det bara en månad kvar tills jag fyller 13
Du samlar på: Inget bitch
Gröna eller röda äppeln: Röda för i helvete
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emma <33 elr typ syrran ;P
Gillar du golf: Hatar
Vilken tid gick du upp idag: runt 10 :D Man mpste jue hinna göra sig iordning för att åka iväg till naccckka
Har du sovit i din egna säng inatt: ofcurse
Har du strumpor på dig nu: m
Vad ska du göra ikväll: leka med småbarn och ha fredags mys med fet släkt
Är det okej att gråta: såklart 
När grät du senast: I förgår tror jag ... På morgonen
Laddar du ner musik och film från Internet: Ibland :D
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka typ till new yourk och shoppa, shoppa, shoppa, shoppa
Bär du glasögon eller linser: ush nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nee
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 12-14 beror på
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: så småning om
Vill du ha barn: ____
Solar du ofta: Tills det börjar snöa
Är du bra på att laga mat: Expert
Gillar du att dansa: älskar älskar älskar
Är du flygrädd: Haha efter alla filmer som jag sett
Hur vig är du: Inte ett skit
Vad dricker du helst när du är törstig: LÄSK

Vilken är din favoritglass: twister babe
Tror du på ett liv efter döden: nja....
Tycker du om sushi: Fyy hevete
Vad äter du helst när du ser på film: hmm.. allt som är ärtbart
Bor dina föräldrar tillsammans: neppe
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls

Vilken ögonfärg har du: Brun forever :D Är en rosenqvistare
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många
Biter du på naglarna: NEj
Röker du: Nej
Senaste låt du hörde: fireflies
Vad gör du på helgerna: e med sötnosen om det går annars med familjen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 23:38

Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se   Http://sweeten.de...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 17:22

Ikväll stannar jag hemma , äter middag med familjen kollar majbrasan här i raksta och har en mysig familje kväll. Hoppas ni får det bra! Puss...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 16:23


Heeej !    guud är något sjjuuukt (!) stressad just nu ! känns som om jag har för lite tid för allt. :S har presis duschat så är hellt vått i håret samtidigt som jjag undrar över hur jag ska hinna det tänker jag på vad FAAAANNNN man ska ha på sig...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 13:44


 från i vintras :*    skit oxå?! vad är det för dag då solen bara går bakom måln? blir ju skit sur ! Går nu ut och springer bort all läsk och godis vi åt igår iallfall. kasnke ska börja på gymet igen :) mickis ville börja gå ditt med mig men få...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 12:08

Nu är det någon igen som har frågat hur jag grör mina headers och jag kan säga det att jag gör nästan alla mina på en hemsida som heter picnik.com där kan man redigera bilder, göra bildspel och göra collage. Collage är ju när man har fler bilder på s...

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards