Hannazz

Alla inlägg under juni 2010

Av Hanna Rosenqvist - 11 juni 2010 21:15

 

Min lila låsas kussin<33 sötis

  

haha nyvaken

   

haha fulingen

 

haha sötaste syrran ever 

Av Hanna Rosenqvist - 11 juni 2010 20:37

Hello everybody <3 Nu har jag presis kommit hem från Fridays :D Alltså jag är överlycklig idag för dom har släppt biljetterna till eclipse och det är 11 års gränsoch det finns biljeter kvar än så länge till premiären!  Fasst samtidigt är jag så nära att börja gråta för att vi inte är hemma då men alltså jag sover hoss Emma.... Det har blivit litte ändrade planer för veckan men det som är bestämt är att imorgon åker jag, pappa och syrran och kanske emma och kollar på bio och på onsdag blir det övernattning....

  

Haha ser muppad ut men men... Jag lägger upp bilder på kvällen senare

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 11 juni 2010 15:02

hej hej!

Idag har jag inte gjort så mkt mer än att sova och sitta inne på facebook typ...

Ikväll ska familjen åka till fridays och fira patrik eftersom han fyller 18 typ i helgen elr något sånt xD I helgen ska jag inte göra så himla mycket utan bara vara med familjen och vänner <33 På söndag blir det övernattning i stuggan och då kommer Julia, Hanna, Ebba, Louise, Emma och Linnea hitt. Kommer vara svårt att leva utan er och det blir en av dom sissta(kankse aldra sista) gångerna vi träffas alli hoppa :'( känns jobbigt..... Men nu ska jag äta någonting och sen börja göra mig i ordning för kvällen :D 

Love you jastin biebers <3  

Av Hanna Rosenqvist - 10 juni 2010 19:46

Hej!

Jag är jätte ledsen att jag inte kunnat blogga på så lång tid men min dator har haft ett virus så vi var tvugna att ficksa om hella datorn typ xD Det är fortfarande lite problem med lite bilder och sånt men nu kan jag iaf komma åt internet. under tiden jag inte kunnat blogga har det inte hänt så mycket mer än att det var skolavslutning i går typ...... Och hana sötisen fick stependium! Grattis sötis<33 Det är jätte jobbigt att halla klassen ska splitras men jag har iaf Emma... Hanna och jag som gått i samma klass sen 6:års både i min gamla skola och min nya elr vad man ska säga :D jätte jobbigt! Men man ska vara glad att man snart får börja i högstadiet.

nakderlar med högstadiet;

Typ att man får mer läxor?

Och att klassen splitras :'(

Fördelar med högstadiet;

ehh... man får ju skåp och så är det ett år närmare att sluta grundskolan typ :p

En liten bild på mig innan jag gick till skolavslutningen typ...

Jag får vell ladda upp mer bilder sen om ni vill :p

Ha det najs/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 6 juni 2010 18:52

Jaha.... Det var inte så många som undrade något om mig den här gången men tre gulliga persner gjorde det iaf. I love u!


Från Rebecka

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var med på blogwards i höstas?

Svar: Själv visste jag inte vad det var för blogg innan så har inte läst så mkt ur den men den värkar vell vara bra :)


Från Emma

Tycker du att jag är bäst?

svar: såklart! Du äger,  puss


Från någon anonym

Vem är din favorit artist?

svar: Bra fråga.... Jag vet inte riktigt jag gillar många men det är såklart att jag gillar jastin babiers och typ Avril Lavigne och så...


Hoppas jag svara bra xD Puss

Av Hanna Rosenqvist - 6 juni 2010 18:31

Hejsan! Jag vet att jag har varit sämst på att skriva inlägg på sista tiden men ska försöka förbätra mig xD I dag har vi varit och provseglat en jätte fin båt som pappa har funderat om han ska köpa även om den är alldeles för dyr typ... Jag svarar på frågorna från frågesporten i ett senare inlägg 

kramis/Hanna

     

Av Hanna Rosenqvist - 2 juni 2010 17:09

Hello!

Orka inte blogga igår men igår hadde vi iaf kamp tyresö. Jag var med Emma, Linnea och Louise och vi kalla oss för trollen xD det tog typ lite mer än 2 timmar innan vi var i mål och vi kom på fjärde plats eller om man bara räknar med tjejerna kom på på andra... Bra jobbat! Och eftersom jag och emma var så tidiga gick det ingen buss så vi gick hem istället men när vi kom till kiosken var vi tvugna att ta ett dopp :D Med kläder eftersom vi inte hade några badkläder. Sen gick vi barfota sissta bitten. Idag har vi börjat öva på en låt till skolavslutningen som är om en vecka   Hehe lite sent bara men det blir vell bra...

Idag är det sista dagen du kan fråga en fråga så passa på bara!

Puss/Hanna  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards