Hannazz

Alla inlägg under juni 2010

Av Hanna Rosenqvist - 14 juni 2010 17:23

   ; Sommarlov! Det är så skönt att slippa gå upp klockan sex varige morgon för att komma iväg till skolan.

   ; Myggor! Jag har redan fått massa myggbet som kliar som in i helvete... Dom förstör middagarna ute vid båten när man sitter och försöker äta. Och så kliar myggbeten som i helsike!

Tips: Så att man inte kliar upp myggbeten kan man sätta på lite tandkräm så slutar det klia iaf :D


Av Hanna Rosenqvist - 14 juni 2010 17:08

Hello <3

Ni ser vell att jag har gjort om lite va xD  Komentera vad ni tycker jag blev inte så nöjd men var trött på den andra headern och så :D

Av Hanna Rosenqvist - 14 juni 2010 14:50

Hello!

Nu har alla tjejerna gått hem och jag har presis kommit ut ur dushen. Jag hade iaf jätte mysigt igår  kväll och vi drack ass äklig läsk och körde saning och konka. Linnea fick gå upp till min mamma och fråga om en sked ketchup och jag hoppa runt på gräsmattan och skrev att jag hade damp xD kul va? Här kommer iaf lite bilder

puss/hana

  

Linnea och Lollo

   

Jag och Emmis

  

Haha vi igen


Jag tog fler man pallar inte lägga upp fler min datpr är så seg men Lägger upp dom på facebook sen :D

Av Hanna Rosenqvist - 13 juni 2010 11:31

Nu har jag presis kommit hem ifrån pappa och ska typ snart börja städa i stuggan. Är ass glad för pappa har beställt biljeter till eclipse premiären den 30 juni :D Ikväll kommer tjejerna så det blir nog inte så mkt mer bloggande idag men jag ska ta många bilder som jag kan lägga upp imorgon xD Men nu ska jag kolla klart på en film innan jag börjar städa... pust!

ha det bra/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 13 juni 2010 11:31

Nu har jag presis kommit hem ifrån pappa och ska typ snart börja städa i stuggan. Är ass glad för pappa har beställt biljeter till eclipse premiären den 30 juni :D Ikväll kommer tjejerna så det blir nog inte så mkt mer bloggande idag men jag ska ta många bilder som jag kan lägga upp imorgon xD Men nu ska jag kolla klart på en film innan jag börjar städa... pust!

ha det bra/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 12 juni 2010 20:26

Hej hej...

Nu har jag kommit hem ifrån bion. Vi såg komisarie späck xD Den var konsig men ganska rolig ändå   Den handlade typ om 3 idioter som skulle hitta en snubbe som koppierade filmer olagligt.... Den var lite äcklig och så men ändå xD

  

Nu ska jag mysa med familjen ett tag:D

Puss/hanna 

Av Hanna Rosenqvist - 12 juni 2010 12:18

Hello :D

Idag ska jag, syrran och pappa åka och kolla på den här späck elr vad den hette och imorgon kommmer tjejerna hitt på övernattning i stuggan... jag vet inte om jag kommer kunna blogga något mer den här helgen men jag kanske slänger in ett inlägg till imorgon elr ikväll typ. xD

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 11 juni 2010 22:12

Ni var den bästa klassen som fanns <33 I come to miss it! :'(

------------

Kollade min statestik idag för sörsta mången sen typ flera månade och såg att mitt besöksrekord står på 39 som var den 27 april! fortsätt så :D

Nu ska jag lägga upp några bilder på facebook innan jag startar en film.. puss  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards