Hannazz

Alla inlägg under februari 2011

Av Hanna Rosenqvist - 17 februari 2011 07:38

Hej alla söta ;) <3333 Ledsen för dårlig bloggning har int haft tid ele lust att blogga. Igår i skolan kolla vi på någon teater som hette chilla eller tjala. Var rätt rolig och handla om a att man ska säga till någon vuxen när något händer och sånt. Hinner int blogga så mycket nu men idag är de skola som vanligt da. Ska bara skriva hella dagen på någon redovisning som jag int vet ett skit om än så länge så får se hur de går.... :P efter skolan får jah se åker nog hem till pappa och deppar ;D Snart helg hoppas jag holler ihoop jag håller lixom på att somna nu... Sen är de bara en vecka till sportlov! Längtar. Men nu ska jag packa en väska och drar sen till bussen puss på er 

  

Av Hanna Rosenqvist - 14 februari 2011 21:44

  

Gaaah! Har haft typ den sämsta dagen på dethär året :( är as trött och skit ont i huvut såå , ska borsta tänderna och seeen sova ! Fan vad skönt puss på er

Av Hanna Rosenqvist - 14 februari 2011 19:57

   Det finns inget liv utan dej , Ingen luft att andas eller mark att stå på. Det är så sjukt enkelt att säga att jag älskar dej men de skulle inte räka. om du bara förstog hur mycket du betyder för mig och hur mycket du hjälpt mej igenom allt det svåra. Det finns inget jag inte kan snacka med dej om gumman det är bara så att vi är tvilingar till graven och ingen kan säga något annat. Ingen kan förstöra våran vänskap utan du har min hand i din till mitt hjärta slutar slå de kan jag lova dej . Jag älskar dej Mickis du är den finaste kompisen man kan ha . Jag längtar till sommaren då vi kan träffas mycket mer . du är min drivkraft genom livet hunny glädjen i mitt liv. alla borde ha en kompis som du! <33333333333

Av Hanna Rosenqvist - 14 februari 2011 19:43

Är det bara jag som har typ världens gulligaste mamma? hihih de här fick jah i alla hjärtans dag present :)

    Några böcker (?) choklad, näsdukar(tanken som räknas xD ) och dagbok (jaaah jag skriver ibland ) hihi happy asso :) <3333333333333 

Av Hanna Rosenqvist - 14 februari 2011 17:17

Hej ! <33

Glad alla hjärtans dag ! Haha hoppas ni haft en bätre dag än jag . Jag tror att det var boten av boten i skolan idag asso. Hade så sjukt tråkigt och dagen ville bara int gå snabbare.. Men slutade äntligen sen och drog hem till pappa för att leta efter en nyckel som hbah är borta. Leta typ en timma men utan framsteg. Åkte hem till mamma igen . Ha-ha . Känner mej så sjukt ensam asso! sitter i mitt iskalla rumtyp 1000000 minus grader lixom och lyssnar på deprimerande musik. Haha omg asso nej dagen är ju int slut än kan hända massa saker lixom <333 Pusss! 

  

Av Hanna Rosenqvist - 14 februari 2011 07:34

Heej :) <333 

Glaad alla hjärtans dag alla! <3333333333333333333333 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 (L)(L(L)(L)(L)(L) Hoppas ni fåår mycket kärlek  kramar och pussar idag (A) För mej bli dagen som en vanlig måndag tror jah. Är hungrig. ska nog äta frukost innan jah går till buseen . PUUSSS <3333333333333   

Av Hanna Rosenqvist - 13 februari 2011 21:50

   Haha gud asso .. Såhär har jah typ suttit hella dan med mössa över huvet och små lockar kvar fråm igår när vi var hoss walenstain :) <333 Jag har alltsp int gjort ett skit idag utan vakna ganska sent och har sen bara kollat på tv. Nu på kvällen ladda jah ner film till datorn och håller på att ladda ner musik till min mmobil som nu har typ 3 låtar ele så... De går långsamt som fan men men... söndag idag asso. Känner mej lite efter men de e skola imrgon iallafall upp klockan 7 och iiääääg till plugget ! alla hjärtans dag imorn oxå... Ingen kille men spenderar nog dagen med några undebara kompisar :D får se imorgon nu ska jah borsta tänderna och sen fortsätta vänta på min sega dator ska ladda klart låtarna :) Puss ! <333

Av Hanna Rosenqvist - 13 februari 2011 01:39

Heej ! <33

Har typ bloggat dåligt idag och igår vah? Har int haft tid men bloggar nu och ska försöka orka hålla bloggen uppe och blogga varige dag nu :) Igår skulle jah till mickis men allt blev hellt fail så stanna hemma med familjen och kolla på tv och snacka och made mys! <3 Idag har vi vart i länna sport och sen vid haninge de blev nytt ryggskyd , rosa ofc, vantar och platång. Tror it de va något mer .. Sen på kvällen drog vi hem till sandra och hennes familj på middag och så. Var skit mysigt! Men tror att dom vuxna fick i sej för mycket alkohol.. Jag och sandra satt i hennes rum och snacka och chatta och så på hennees sjukt sega dator -.- <333 Vi kolla på melodifestivalen oxå ... Haha omg sömsta underhållnings saken x) Men brolle gick vidare och någon dum tjej :) Älskar dej sandra ! <333333 Nu ska jag nog snart gå och sova, äär så sjuk)t trött! Puss på er. Inga nya bilder sryy asso men funkar alltid med en gammal :)

  

awwwwiieee ! fett gammal. Jag och sandra :) 

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards